 |
Mest sete - Sæby-Frederikshavn |
 |
|

Første del af baneruten i Sæby starter på Nordens Allé og Toldbodvej, hvor der er seperat cykelsti på banens gamle tracé.757 visningerFoto: Sven Århammar, 13.04.2013
|
|

Sæbybanens gamle pakhus facade, der lå ved siden af den nu nedrevne banegård. 558 visningerFoto: Sven Århammar, 13.04.2013
|
|

Sæbybanens gamle toldbygning er bevaret og benyttes i dag som rutebilstation.537 visningerFoto: Sven Århammar, 20.07.2013
|
|

Sæbybanens toldbygning og pakhus.527 visningerFoto: Sven Århammar, 20.07.2013
|
|

Den gamle jernbanepostbygning, der lå lige ved siden af den gamle station i Frederikshavn, er eneste rest af Sæbybanens endestation. 521 visningerFoto: Sven Århammar, 18.06.2011
|
|

Den idylliske Sæby vandmølle.478 visningerFoto: Sven Århammar, 20.07.2013
|
|

Sæby har et gammelt historisk bycentrum med brosten, bindingsværk og fiskerhuse - her Sæby museum og arkiv. 468 visningerFoto: Sven Århammar, 20.07.2013
|
|

Sommerhuse, strand og hav på en dejlig sommerdag syd for Frederikshavn.422 visningerFoto: Sven Århammar, 18.08.2011
|
|

Hvis man er opmærksom på de små "Nordsøstien" skilte er det nemt at finde vej.414 visningerFoto: Sven Århammar, 18.08.2011
|
|

Sæbybanestien er inddelt i cykelsti og fordgængersti.412 visningerFoto: Sven Århammar, 18.08.2011
|
|

Fra og med Hans Aabelsvej og frem til den bilfri banestis midlertidige afslutning ved Letholtvej mellem Sæby og Frederikshavn følger baneruten "Nordsøstien". 411 visningerFoto: Sven Århammar, 20.07.2013
|
|

Den bilfri og asfalterede banesti.408 visningerFoto: Sven Ã…rhammar, 18.08.2011
|
|

Bro over Bangsbo å. 408 visningerFoto: Sven Århammar, 18.06.2011
|
|

Ankommer til Frederikshavn. I banens tid lå her kun en lille landsby ved navn Bangsbo strand, der havde eget trinbræt.402 visningerFoto: Sven Århammar, 18.08.2011
|
|

Den gamle banebro over Sæby å.396 visningerFoto: Sven Århammar, 20.07.2013
|
|

På Sæbybanestien er der flere vejkryds, hvor bilister skal holde tilbage for cyklister og gående!393 visningerFoto: Sven Århammar, 18.08.2011
|
|

En ældre dame er stoppet op for at plukke bær på banestien. 391 visningerFoto: Sven Århammar, 18.08.2011
|
|
|
|
|